Lot havayolları ile uçuş aşağıdaki maddeler ile ifade edilebilir. - Zamanında -İhtiyaç kadar konforlu - Multimedya sistemi olmadığı için 1 saati aşkın uçuşlarda sıkıcı - Kabin ekibi kibar ve bilgili -İkram zayıf
2023 yılında bilgi ,eğlence sistemi olmayan bir uçak beklemiyordum. Uçuş süresi 2,5 saati aşkın olan bir hatta olması gereken bir özellik. Onun dışında her şey son derece yerindeydi.
Görgü kurallarını bilmeyen insanlar için uyarıda bulunulmadı, insanların birbirini uyarması tartışmaya sebep oldu. Daha iyi yönetecek bir ekiple rahat bir uçuş sağlanabilirdi. Kabinde kaybolan montum 2 saat sonra bildirmeme ve form göndermeme rağmen bulunamamış. Her yönden güvensiz ve konforsuz bir uçuştu
Her konu hakkında ekipte çok insan çalışıyor bu güzel. Bavulu alacak kişi tartıp geri verdi “gidebilirsiniz” dedi. Güvenlik görevlisi ayarlamasa bu sebepten bavulumuz çöp olabilirdi. Niye sorun oldu biz gerildik, anlayamadık. Küçük aksaklıklar bizler için büyük problemlere yol açtı. İki adımlı kontroller hataları aza indirebilir. Belki personel eksikliği konuya yetmiyor bilemiyorum.
Wc Temizlik ve kabin içi temiz hava ile filitre temizliği yetersiz buldum.
Sabah ucusumuz iptal oldu. 11 dekş uçuş iptali 8 de mesaj olarak bildirildi.
bu mesafedeki bir gece uçuşuna boeing 737 verilmesi gerçekten ilginç. Ertesi gün rahat geçsin diye business bilet almıştım. Bir de ne göreyim? kısa hatlar için tasarlanmış, hafifçe yatan koltuklar! Pes doğrusu!
The flight was super easy. No problem happened at all
Körükten binilmemesi çok kötü… ama tabi bu havayolunun suçu değil…
Artılar: "Az servisin olusu daha sessiz bir uçuş sağladı."
Eksiler: "Sosyal mesafe verilmedi. Orta koltukların boş olacağını belirtmelerine ragmen ucak doldurulmuştu. Boarding gate ve uçaktan çıkışta sosyal mesafe korunamadı."
ROTOR OLMASI UZDU GECIKME LI YAPILDI SUCLU ARAMIYORUM AMA GECIKMELR PLANLMAYI BOZUYOR VE YARGUNLUK YAPIYOR HAVA ALANINDA BEKLMEK BIRDE OTOMOTIK BILET NUMARASI YERINE SORSALAR DAHA IYI OLMAZMIÖNERI SUNSALAR KOLTUK ICIN..?
Koltuk araları dar ve önceden koltuk seçme ricamız a yardımcı olunurdu şimdi sistemden yapılıyor yaşlı kişilere göre sisteme alışmak zor oluyor yinede teşekkürler.
Koltuk araları aşırı dar. Uçaklar çok kalabalık. Su dajil herşey ücretli.
1 saat gecikmeli bindik kıbrıs ercan havalimanından. 8şubat perşembe 21 45 uçağı çok geç kalktı. Orda kapıda görevli personeller aşırı ilgisiz birinin elinde mont ortada geziyor birinin elinde şarj aleti aval aval kapıda geziyor uçak 1 saatefazla geç kalktı bilgi veren yok. Sorduğumuzda ise alaycı bir tavırla ne yapalım geç geldi uçak diye cevap verdiler. Kapı açıldı çok geç girdik içeri sonra uçak kalktı. Kaptan pilot bence mükemmeldi havalimanına inişinde mükemmel indi. Hiç bir sarsıntı dahi hissetmedik uçakta. Gecikme ve ercan havalimanı personeli kapı görevlisi ukelalığı dışında. Pegasus hakkındaki düşüncelerim tamamen değişti. Sun expresi tercih ederdim ama pegasus daha iyi uçuş yaptığını anladım.
uçak içi uçuş takip ekranları standart olmalı. Her uçakta bulunması harika olur. Belki biraz masraflı ancak uçuş kalitesini çok yükselteceği kesin.
The Pegasus airline flight attendants were the best I have ever had. On the flight I lost my passport. I thought I accidentally threw it away. The flight attendants searched through every garbage bag on the plane helping me look for my passport. Finally I found my passport (I say this with much embarrassment) in my bag. They were so kind and nice and told me it was no problem that these things happen. These people deserve a raise. Please thank them for me from the bottom of my heart ❤️
There was only one check-in desk for all passengers. Other personnel sat at their desks doing nothing. Asked their manager to activate another desk, she just shrugged her shoulders. 16 passengers were late to the flight due to insufficient check-in services. Extremely disappointed with this airline. I don't think I will ever buy a ticket from them.